wtorek, 27 marca 2012

Metamorfoza DaRisiaJB!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę DaRisiaJB! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: makijaż, części twarzy i fryzurka bardzo mi się podobają. Jeśli chodzi jednak o te sztuczne rzęsy to jestem na NIE! Oczywiście Tobie mogą się podobać i to szanuję, ale według mnie ładniej wyglądasz bez nich :). Bardzo podobają mi się te kolczyki w uchu. Fajne rozstawienie. Masz trochę źle rozstawione części twarzy (usta są za nisko). Ogólnie podoba mi się, ale bez tych sztucznych rzęs.


Po: przypominasz mi trochę Azjatkę ^^. Sądzę, że makijaż mi się udał, bardzo mi się podoba. Nie jesteś SS, więc musiałam wybrać coś z fryzur dla NSS. Zmieniłam rozstawienie części twarzy (podwyższyłam usta). Bardzo mi się podoba moja praca, ale końcową ocenę pozostawiam Tobie :).


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: no ładnie. Jednak nie przekonuje mnie połączenie tej bluzki HB z tą spódnicą (sukienką). Nie pasuje mi też ten tatuaż. Kolorystycznie poprawnie, ale brakuje tu czegoś. Nie chodzi mi o kolejny czarny dodatek tylko coś co by się odróżniło od reszty ;).

Po: ja na niebiesko ^^. Złączyłam trochę bluzek, ale nic więcej. Wiem, że mało kreatywnie, ale jest ok. Mi się podoba, szczególnie góra. Resztę ocenisz sama ;).


Ubrania:














Rady:
Oprócz tego co powiedziałam o sztucznych rzęsach nie ma czegoś co by warto było zapisać w radach.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz