środa, 14 marca 2012

Metamorfoza JuliaxxD!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę JuliaxxD! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: ślicznie! Kocham rudasków <3. Jednak włosy są trochę za nisko, powinnaś je "podciągnąć". Elementy twarzy nie należą do moich ulubionych, ale razem nawet fajnie wyglądają. Chciałam jeszcze zwrócić uwagę na makijaż: jest bardzo równy! Pierwszy raz widzę tak dokładnie nałożone cienie i puder! Normalnie jesteś perfekcjonistką!

Po: zmieniłam włosy na warkocz, ale nie zmieniłam jej koloru. Pierwszy raz jestem bardzo zadowolona z makijażu! Jestem z niego dumna ^^. Usta zrobiłam na różowo. Ogólnie bardzo dobrze mi się pracowało z Twoją kosmetyczką. Jest dużo możliwości, a ja lubię mieć trochę więcej cieni by robić coś "na zapas".

Kosmetyki:




Fashion:
przed:

po:
Przed: tu trochę mniej mi się podoba. Jest prosto i pusto, a ja takich stylizacji nie lubię. Mogłaś dodać jakiś pasek lub torebkę. Do tego te buty tu nie pasują. Do takiego codziennego/ luzackiego stylu, raczej nie pasują szpilki. Wiem, że chciałaś by pasowały do kurteczki, ale trochę Ci się nie udało.

Po: niestety, ale nie pracowało mi się dobrze z Twoją szafą. Niby wszystko jest, dużo stron, ale mi nic nie mogło wpaść w oko. Z tego zamieszania wyszło coś takiego. Do tego wszystkiego miałam problem z znalezieniem butów i torebki. Tej drugiej rzeczy nie znalazłam, jak widać. Musisz kupić sobie torebki.

Ubrania:




Rady:
Kup sobie torebki i ogólnie trochę więcej dodatków- wszystkie gwiazdki.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz