piątek, 23 marca 2012

Metamorfoza MiluniaKitty!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę MiluniaKitty! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: wszystko byłoby dobrze gdyby nie to, że brwi nie są takiego samego koloru. Wiem, że cały czas się tego czepiam, ale jestem na to uczulona. Makijaż ładny i dokładny. Szkoda, ze tylko jednokolorowy. Kolor włosów i cera pasują do Ciebie.


Po: podoba mi się. Zmieniłam włosy i ich kolor na czarny. Makijaż czarno-niebieski. Podoba mi się kolor ust (nie potrzebujesz szminki). Twoja MeDoll wygląda bardzo naturalnie i to ma swój urok ^^.


Kosmetyki:












Fashion:
przed:

po:
Przed: tu mniej mi się podoba. Ogólnie jest poprawnie, ale zbyt pusto. Przydałby się jakiś pasek, ozdoby, których niestety brak w Twojej szafie! Musisz się w nie zaopatrzyć! Koniecznie!


Po: żadna stylizacja bez dodatków, nie jest zbyt udana. Mnie się moje 'cudeńko' nie podoba. Nie znalazłam żadnej porządnej torby, paska czy butów! Nic nie pasowało! Musisz ruszyć na podbój Starplazy!


Ubrania:











Rady:
Ruszaj do Straplazy- chmurka_burzowa!
Zmień kolor brwi lub włosów- natusia2000t!
Kup sobie dużo butów, pasków i torebek- SuperSuperMajka.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz