sobota, 17 marca 2012

Poradnik cz. 13!

Dzisiaj beznadziejny, wiem, wiem! Nie bijcie! Miałam mało czasu ^^.


Inspiracja:
polki.pl




Oczy:




1. Podkreślamy oczy fioletową kredką (do połowy). Następnie w zewnętrznym kąciku oczu czarnym eye-linerem przedłużamy trochę linię (robimy taką mini jaskółkę).
2. Nakładamy trzy/cztery warstwy czarnego cienia tak jak na obrazku.
3. Następnie liliowym cieniem malujemy tuż nad górną powieką. Nie przysłońcie czarnego cienia!
4. Nakładamy ciemno fioletowy cień (trzy/dwie warstwy).
5. Teraz obrysowujemy resztę oka czarnym eye-linerem (jeśli macie jakiś ciemno fioletowy to śmiało możecie go użyć). Na koniec tuszujemy dolne rzęsy Mascarą.

Usta i policzki:




Dolną wargę malujemy jasno różowym cieniem. Górną pozostawiacie w naturalnym kolorze.
Policzki muśnijcie lekko różem. Możecie dać dwie warstwy, ale ja dałam jedną.

Efekt końcowy:




Jak się podoba? Mi bardzo- chyba najlepszy makijaż który wykonałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz