wtorek, 20 marca 2012

Metamorfoza natisanka!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę natisnaka! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: to nie mój styl, więc będę Cię oceniać trochę inaczej (ze względów 'technicznych'). Po pierwsze ta czarna fryzurka za wysoko. Fajny pomysł z tymi różowymi końcówkami. Nie rozumiem tylko po co te kokardki, trochę dziwnie wyglądają. Części twarzy źle rozstawione (nos za nisko). Ozdób nie będę, że tak powiem 'komentowała', bo ja nie lubię sztuczności, ale w tym stylu jest to chyba konieczne (jak zauważyłam).


Po: znowu te warkoczyki <3. Zapomniałam dodać kilku kolczyków, no ale kompletnie wyleciało mi to z głowy. Masz strasznie dużą kosmetyczkę! Ja wybrałam tylko dwa kolory, ponieważ chciałam by makijaż pasował do stroju. Dałam przysłowiowe 'kujonki' i jest git (przynajmniej dla mnie).


Kosmetyki:






Fashion:
przed:

po:
Przed: może i się nie znam, ale nawet mi się podoba. Jednak nie będę tego oceniać, bo to nie mój styl.


Po: coś chyba w Twoim stylu :). Troszkę się pobawiłam i stworzyłam dwie wersje, ale potem tą drugą usunęłam i została jedna. Rozwala mnie to, ze dałam glany do tego zestawu xD. Ale inne mi jakoś nie pasowały.


Ubrania:








Rady:
Nie znam się na tym.
natusia2000t

3 komentarze:

  1. Dziękuję za metamorfozę :) Ciekawie wyszła i mi się podoba :) Fryzura celowo była ustawiona wysoko ponieważ włosy tak wyglądają w stylu Scene-Emo :) natisanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :). O tej fryzurze nie wiedziałam, sorry :<.

      Usuń
    2. To miał być po prostu ogroooomny tapir xD

      Usuń