piątek, 16 marca 2012

Metamorfoza miasialol2011!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę misialol2011! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: no makijażu oczu prawie w ogóle nie widać (jeśli on jest). Podobają mi się czerwone usta! Fryzura i jej kolor jest ładny. Lubię jasną skórę. Jeśli chodzi o części twarzy to nie podobają mi się oczy. A usta i nos są za nisko.

Po: zmieniłam włosy na loki tylko, że dłuższe. Makijaż mi się nie podoba, bo zapomniałam użyć eye-linera i wyglądasz na zaspaną. Usta pozostawiłam w naturalnym kolorze. Podwyższyłam usta i nos. Mi się trochę podoba, trochę nie. Ocenę końcową pozostawiam Tobie.

Kosmetyki:




Fashion:
przed:

po:
Przed: mi się nie podoba. To przez tą panterkę. Tak na prawdę tylko na niej można zawiesić wzrok, bardziej przyciąga uwagę niż inne części stroju. Góra jest nawet fajna. Szorty, bluzka (a pod nią strój kąpielowy) i okulary przeciw słoneczne- świetne na plaże, ale na dzisiejszy stardoll to trochę za mało.

Po: ja postawiłam na stylizacje elegancką. Pod sam spód dałam sukienkę, na to czarną bluzkę, a na sam koniec spódnice. Potem pomyślałam o pacyfce i chyba nawet pasuje. Buty stworzyłam z dwóch par. Mi się osobiście to co stworzyłam mało podoba. Jest strasznie pusto!

Ubrania:









Rady:
Masz fajne kosmetyki, zrób coś bardziej wymyślnego- natusia2000t.
Nie dawaj dodatków, które kompletnie będą "zakrywać" resztę stroju- chmurka_burzowa i SuperSuperMajka.

natusia2000t

2 komentarze:

  1. nIe podoba mi się makijaż się i nie musi być widać make up. I strój wygląda śmiesznie. Taka moja opinia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym się nie zgodzę: uważam, że makijaż jest po to, by było go widać! Resztę rozumiem, nie każdemu może się spodobać.

      Usuń