piątek, 16 marca 2012

Metamorfoza Miss_Hannah260!

Oto metka Miss_Hannah260! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Od razu mówię że metka była robiona wcześniej! Więc się sugerujcie się Tym co jest teraz!

Twarz:
Przed
Po

Przed: Mi się nie za bardzo podoba! To dla tego że włosy są zielone. Coś co jeszcze mi się nie podoba To te kolczyki/pieprzyki (nie wiem co to miało być). Zrobiłaś Bardzo ładny makijaż. Oby tak dalej!

Po: Cudnie! Strasznie mi się podoba. Ta fryzurka pasuje idealnie. Jeśli nie wpadło Ci w styl to przepraszam. W końcu ja też nie jestem ideałem.

Foto kosmetyków:
Ciuchy:
Przed
Po

Przed: Nie mój styl! Nie wypowiadam się!

Po: Heh! Nie mam nic do gadania! Nie miałaś ciuchów w szafie. Po prostu wzięłam twoją stylizację z innego pokoju i... Tadam!!! Sama to stworzyłaś.

Foto Ciuchów

Rady:
-Daj ciuchy do szafy- chmurka i natusia
-Radzę zmienić włosy- Majka


MajuŚ - SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz