środa, 14 marca 2012

Metamorfoza Lola1550 !

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Lola1550 ! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:

przed

po

    
Przed: ogólnie jest ok. ale gdy wejdzie się na salon piękności jest jedna rzecz której nienawidzę i która rzuca się w oczy : sztuczne rzęsy - mój wróg nr. 1 ! błagam cię zostaw je w spokoju. w ogóle to nie podobają mi się te oczy. za makijaż cię pochwale bo jest śliczny i delikatny. usta w miarę .

Po: mimo natłoku kosmetyków nie mogłam tu sklecić nic fajnego bo wszystkie fajne techniki makijażu źle się prezentują na twoich oczach. ogólnie nie podoba mi sie to co uzyskałam ale opowiem czym sie kierowałam : po pierwsze chciałam żeby makijaż był taki... no wiesz, z pazurem :) ale mimo chęci wyszłaś tak... możę mdlejąco :) to przez te oczy :) no słowem podsumowania twój makijaż lepszy a włosy zmieniłam bo nie lubie tych ze starbaazaru :)


NIE DODAJĘ ZDJ KOSMETYKÓW BO UŻYŁAM Z RÓŻNYCH STRON PO JEDNYM :)


Fashion:

przed

po



Przed: hmmm.... całkiem ładnie !! mi sie nawet podoba :) jedyne co to buty są krzywo :) zwracaj na to uwagę (to tak na przyszłość) do niczego innego się nie mogę przyczepić :) brawo !

Po: nie wiem czy do końca zgodziłam się z twoim stylem ale mi sie podoba :) nie mogłam oprzeć się temu zestawowi i dlatego cię w niego ubrałam :) jako luzacki dodatek ładnie wkomponawały mi się skate-y (sory że kreska ale mi klawisz z apostrofem nie działa :/ )  nie wiem czy jest co opisywać :) fajny spokojny zestawik na wiosne tez sie nada bo ma kwiatowe wzorki jest ciepły i taki spokojny :) a teraz królują pastele i spokojne kolorki :)

Ciuszki których użyłam :

                       

Nasze rady :
nie używaj sztucznych rzęs ! - chmurka_burzowa
dokładniej nakładaj ubrania - supersupermajka
zmień oczka bo te są takie jakbyś miała zemdleć :) - natusia2000t


                                          mam nadzieję że się podoba !
                                                                                                    chmurka_burzowa

3 komentarze:

  1. No cóż...
    1. rzęsy - ponieważź (zdejmij je sobie) mascara na tych oczach wygląda BLEEEE
    2. buty - hmm... stylizacja była na szybko, więc z tym się zgadzam
    3. a tutaj... no wiecie, te oczy albo te ze strony 4, w prawym górnym rogu. podobają mi się obydwie pary, więc myślę, że to jest już moja sprawa, a i jeszcze jedno; na nich trzeba umieć zrobić makijaż i tyle.
    Lola1550

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz każdy ma swój styl i nikt nie jest idealny :) najważniejsze żeby się sobie podobać :) myślę jednak żę skoro zgłosiłaś się do metki to chyba po to żeby poznać moją opinię ?? no więc wiesz nie wiem o co ci chodzi ...

      Usuń
    2. No tak, ale błagam... Czy Wy (ktokolwiek to robił) macie gust? Koleżanka ze mną "paczyła" (xD) i podobała jej się moja wersja, a myślę, że jest obiektywna.
      Lola1550

      Usuń