niedziela, 1 kwietnia 2012

Metamorfoza Azi..!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Azi..! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: bosko! Bardzo dokładny makijaż, śliczne włosy i części twarzy. Ale te czarne brwi... Gdyby nie to na prawdę byłabyś jak nienaruszony diament ^^.

Po: mnie się podoba. Szczególnie makijaż z tą cerą i piegami wygląda cudnie <3. Włosy zmieniłam na dłuższe i zmieniłam ich kolor. Chciałam zostawić te Twoje, ale w czarnym kolorze mi się nie podobały. A Tobie jak się podoba?

Kosmetyki:









Fashion:
przed:

po:
Przed: no nie powiem, że mi się nie podoba. Jednak nie lubię koloru zgniło zielonego (?) i w ogólne nie przepadam za zielenią. Z tą stylizacją wyglądasz jakbyś była na jakiejś wycieczce w dżungli (oczywiście bez szpilek). Drażnią mnie tez te zielone skarpety- wystają poza buty. Stylizacja nawet Ok.

Po: nom, to moje "dzieło". Buty i skarpety mnie drażnią (nie wiem dlaczego). Spodnie są świetne! Normalnie cud, miód i truskawki ^^. Oprócz tych spodni w mej stylizacji nic mi się nie podoba. Takie życie.

Ubrania:




Rady:
Hmmm... No nie wiem... Nic takiego "złego" nie ma :).
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz