sobota, 7 kwietnia 2012

Metamorfoza Domi_88!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Domi_88! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: moje pierwsze wrażenie po zobaczeniu Twojej twarzy to: "Jak ona zrobiła ten makijaż?"! Na serio jest świetny! Części twarzy bardzo lubię. Przeszkadza mi trochę ten kolor skóry. Dla mnie za ciemny. Włosów kiedyś nie lubiłam, ale teraz wydają się być całkiem ok. Ich kolor jest cudny! Zakochałam się w nim!

Po: nie ma takiej dużej zmiany. Zmieniłam włosy, ale nie ich kolor, bo jak wspomniałam wcześniej bardzo mi się spodobał. Makijaż w odcieniach różu z żółtym akcentem. Pomalowałam też usta (dwoma szminkami). Mnie się podoba :).

Kosmetyki:




Fashion:
przed:

po:
Przed: bardzo ładnie, ale nie pasuję tu kapelusz! Ta kamizelka jest cudna (sama ją posiadam)! Fajnie komponuje się z resztą. Ja bym do tej stylizacji dodała jakiś naszyjnik! Masz ich wiele, więc trzeba to wykorzystać!

Po: stylizacja zupełnie inna niż Twoja. Głównym punktem jest biała marynarka i rurki. W ogólne stylizacja jest bardzo jasna. Użyłam tez dwóch naszyjników (żeby nie było pusto). Pierwszy raz cała moja metamorfoza trak mi się podoba ;)! Może to dlatego, ze masz przecudną szafę!

Ubrania:








Rady:
Nie masz ich :).
natusia2000t

4 komentarze:

  1. Prześliczna metamorfoza. Mogłabyś mi także zrobić? Makijażu i stroju ;] Jestem Olga3958.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie robię metamorfoz. Zapiszę Cię do kolejki SuperSuperMajki :).

      Usuń
  2. Dziękuję za dobre słowa. :)
    Jeśli chodzi o medoll po trochę mi się nie podoba, ale nie jest źle. A jeśli chodzi o strój to jest nieziemski po prostu. :)

    Bardzo dziękuję za metamorfozę. :)
    Pozdrawiam, Domi_88

    OdpowiedzUsuń