piątek, 20 kwietnia 2012

Metamorfoza Tinnah-x!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Tinnah-x! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: najpierw chciałam Ci powiedzieć, że bardzo się zmieniłaś! Według mnie na lepsze! No, ale przejdźmy do metamorfozy: bardzo mi się podoba! Części twarzy bardzo ładne, włosy i ich kolor też, tylko fryzurę bym trochę podniosła. Reszta mi się podoba.


Po: jest ładnie, ale mogłam się bardziej postarać. Ostatnia metka, a ja nawet ładnego makijażu nie mogę zrobić...


Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po1:

po2:
Przed: jest fajnie, pastelowo. Ta chusta jest świetna! Mogłaś coś z bluzką pokombinować (nałożyć drugą czy coś w tym stylu).


Po1: to taka beznadzieja, że szkoda gadać.


Po2: to już lepiej! Wiosenna sukienka, mam nadzieję, że chociaż to Ci się spodoba. Ponieważ nie zrobiłam zdjęcia to napiszę czego użyłam: sukienka w kwiatki, fioletowa bluzka, niebieska bluzka i biała bluzka (wiem, wiem ja i moja dokładność).


Ubrania:








Rady:
Może ktoś mieć inne zdanie, ale dla mnie nie potrzebujesz rad :).
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz