niedziela, 8 kwietnia 2012

Metamorfoza Natall_qaa!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Natall_qaa! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
 Przed
Po

Przed: Ładnie. Niestety, ale drażnią mnie te okulary i i błyszczyk.Części twarzy ładne, ale są ciut źle rozstawione. Zrobiłaś boski, boski, boski makijaż. Zakochałam się w nim <3. Oby tak dalej.

Po: Inaczej. Ocenę pozostawiam tobie. Bardzo ładnie Ci w czarnych włosach (podziw) 

Foto kosmetyków:

Ciuchy:
Przed
Po

Przed: Wszystko jest ok. Kolorystyka. Bardzo podobają mi się twoje kombinacje. Już wiem po co były okulary - do stylizacji, tak?

Po: Moje "dzieło" wyszło (chyba). To zależy od Ciebie. Ja jestem zadowolona! Drażni mnie to że nie mogłam znaleźć skarpetek -.- Nie opisuję stylizacji. Nie chce mi się.

Foto Ciuchów:


Rady:
Niem ma większych błędów. Tylko to co opisałam...
Oby tak dalej...

Bardzo miło na jest, że mamy taką FANKĘ! Dziękujemy za to że zaglądasz na naszego bloga :)


Pisała SuperSuperMajka (MajuŚ)

3 komentarze:

  1. Jak ma się taką twarz, bardzo trudno jest coś wyczynić jednak Majka się nie dała i na prawdę na wszystkie możliwości z taką doll. Jestem Olga3958.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy że się podoba? Jeśli tak to dzięki! Miło nam że rośnie nowa fanka :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń