środa, 25 kwietnia 2012

Metamorfoza PRINCESS5062!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę PRINCESS5062! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
 Przed
Po

Oczy

Przed: Nie zrozum mnie źle, ale mi się nie podoba. Połączenie tych części twarzy jest niedopuszczalne. Łączą się dając bardzo zły efekt. Brwi są innego koloru niż włosy. Widać że je musiałaś "farbować" (wiesz o co mi chodzi). Super Pomysł miałaś z kolczykami. Są bardzo ładne. Jednak nie wykorzystałam ich w metce "PO".

Po: Części twarzy -.- Nic do nich nie pasuje. Jak nie rozpuszczone to i nie krótkie. Kolor włosów zmieniłam żeby pasował do brwi. Nie jestem jakoś zadowolona, ale makijaż mi super wyszedł.

Oczy: Są boskie. Nic więcej nie trzeba pisać <3

Foto kosmetyków


Ciuchy:
Przed
Po 1
Po 2

Przed: Ładnie. Dużo lepiej niż twarz. Spodenki są super. Jednak jest bardzo mało łączeń. Mogłaś dodać jeszcze kilka bluzek. No ale bez przesady :p

Po 1: Zrobiłam dwie stylizacje bo zakochałam się w tej sukience (Po 2). Ta też jest ładna. Ale coś mi tu nie pasuje. Przepraszam cię za tą porażkę.

Po 2: Jest Lepiej. Ale chyba nie w twoim stylu. Jeśli nic ci nie pasuje to przepraszam. Mi się ta stylizacja podoba... ale tobie...?

Foto:

Po 1

Po 2

Rady:
Tylko to co mówiłam o twarzy. Poza tym jest Super <3

SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz