niedziela, 8 kwietnia 2012

Metamorfoza CurlyHair2!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę CurlyHair2! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Ostrzegam! Metka była robiona wcześniej. Nie sugerujcie się tym co jest teraz!

Twarz:
 Przed
Po

Przed: Bardzo ładnie dobrane części twarzy. Jednak muszę przyczepić się do kilku rzeczy. Po pierwsze: Brwi są nienaturalne i są innego koloru niż włosy. Po drugie: Makijaż jest za mocny. Po trzecie: Przesadzasz z dodatkami. Części twarzy są bardzo ładne <3 (tak, powtarzam się)

Po: Ściągnęłam dodatki i zrobiłam inny makijaż. To wszystko. Jednak musisz zmienić brwi. Poza tym jest super!

Foto kosmetyków:

Ciuchy:
Przed
Po

Przed: Całkiem ładnie. Kolorystyka utrzymana. Tylko to serduszko na szyi :( Poza tym jest SUPER

Po: Nie wyszło mi :/ Nie masz (miałaś) ciuchów które da się łączyć. Tylko to dałam radę zrobić...

Foto Ciuchów:


Rady:
-Zmień brwi-natusia2000t
-Nie przesadzaj z dodatkami-chmurka_burzowa
-Nie maluj się tak ostro-SuperSuperMajka

Mam nadzieją że się podoba! Liczę na odpowiedź w komentarzach.

SuperSuperMajka

2 komentarze:

  1. Jest śliczna przed, po- niezbyt zachwycająca. ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem "przed" (doll) jest trochę przesadzona. Ale w "po" zabrakło trochę pazura. Dzięki za szczerość :)

      Pozdrawiam -
      - SuperSuperMajka

      Usuń