piątek, 13 kwietnia 2012

Metamorfoza Olga3958!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Olga3958! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
 Przed
Po 1
Po 2

Przed: Nie znam się na takich stylach. Ale wiem tyle, że kolczyki powinny być prosto założone, a oczy pomalowane bez tego różu. Źle on wygląda. Poza tym nie mam nic do powiedzenia.

Po 1: Z twoją fryzurką -.- Kazałaś nie ściągać. Zmieniłam makijaż i tyle.

Po 2: Warkoczyki^^ Bardzo ładnie w nich wyglądasz. Jakoś zapomniałam dodać kolczyków. Mój błąd sory :)

Foto kosmetyków:
Po 1
Po 2

Ciuchy:


 ...
Przed


Po

Przed: Zabijesz mnie. Zapomniałam zrobić zdjęcia "przed". Wiem tyle że była bardzo ładna. 

Po: Jestem zadowolona! Wszystko pasuje. Super masz te spodeneczki. Tylko to coś w ręce mnie gryzie. Czemu to dodałaś???

Foto:


Rady:
Nie znam się na tym



SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz