sobota, 14 kwietnia 2012

Metamorfoza orzeszkowa1999r

Dziś przedstawiam wam metamorfozę orzeszkowa1999r! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: Twoja twarz, według mnie, jest dziecinna. Kucyki, różowa szminka i za długie kolczyki. I jeszcze ten kształt twarzy, którego ja nie lubię. Części twarzy okropne. Mnie się nie podoba.


Po: nie ma co ciekawego napisać. Makijaż jednokolorowy do tego z LUXE. Zmieniłam fryzurę na dłuższą. Niestety nie było ciekawie, ponieważ nie miałaś dużej kosmetyczki.


Kosmetyki: fioletowy cień LUXE, eye-liner i tusz do rzęs.




Fashion:
przed:

po:
Przed: jest lepiej niż w makijażu, ale i tak mi się nie podoba. Gdyby tak zostawić ten żakiet i spodnie, ale resztę dobrać od nowa. Mogłaby wyjść całkiem dobra stylizacja. No, ale mam ocenic tą wersję, więc tak: bluzka (darmówka) kompletnie mi się nie podoba. Tak samo buty! Torebka jest ok, ale nie pasuje do tego stroju. 

Po: no z Twoją szafą nic fajnego nie wymyśliłam. Stylizacja przeciętna, połowa stradoll tak się ubiera. Jednak myślę, że jest poprawniejsza od Twojej.

Ubrania:




Rady:
Nie rób z siebie małej dziewczynki, bo to nie wygląda dobrze- SuperSuperMajka.
Zmień części twarzy i kup sobie kosmetyki- natusia2000t.
Rób stylizacje pasujące do siebie kolorystycznie- chmurka-burzowa!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz