środa, 11 kwietnia 2012

Metamorfoza Oliwia111Kitty!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Oliwia111Kitty! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: nie podoba mi się! Włosy innego koloru niż brwi. Makijaż z Luxe i do tego wściekle różowa szminka- według mnie to nie wróży nic dobrego! Najpierw myślałam, że z Ciebie zwykły plastik, ale później pomyślałam, że plastiki są brzydsze. Tak na przyszłość- do blond włosów nie używaj tak wściekle różowej szminki!

Po: żadnego szału nie ma. Zmieniłam włosy i ich kolor, makijaż, podwyższyłam trochę usta. Cała magia!

Kosmetyki:








Fashion:
przed:

po:
Przed: tylko tyle? Szczerze mówiąc Twoje poprzednie stylizacje były lepsze.

Po: tak wiem beznadzieja (nie bijcie)! Do tego buty nie pasują! Stylizacja na lato! Tylko tak to skomentuję.

Ubrania:







Rady:
Nie łącz blond włosów, różowej szminki i kosmetyków Luxe- natusia2000t!
Łącz bardziej ubrania! Wydaję mi się, że stać Cię na więcej- chmurka-burzowa!
Idź i kup sobie trochę więcej butów- SuperSuperMajka.
natusia2000t

1 komentarz:

  1. Ta pierwsza ładniejsza niż po :/ takie moje zdanie. PS: Brwi nie muszą być tego samego koloru co włosy, ważne by nie były jaśniejsze od włosów. :) Taka moja rada. Zapraszam do mnie: http://miluniakitty-metamorfozy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń