wtorek, 22 listopada 2011

Metamorfoza ZaKrEnCoNa_AnKa!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę ZaKrEnCoNa_AnKa! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed
po
Przed: Przestraszyłam się... i to nie dlatego, że wyglądasz na ,,Emo", tylko dlatego, że nie wiem czy podołam wyzwaniu! Przyznam, że nie umiem robić takich stylizacji. Ale się postaram zrobić ją dobrze i w Twoim stylu. Jedyne co mnie tu drażni to te soczewki! Wyglądają sztucznie i do tego wyglądasz jak wygłodniały wilk! Ogólnie spoko. Części twarzy super, ale oczka za wysoko.

Po: Nie zmieniłam włosów, bo mi się strasznie podobają. W twarzy jedynie obniżyłam tylko oczy. Makijaż trochę spokojniejszy i fioletowy. Szkoda, że nie masz pudru. Nie dawałam żadnych dodatków, ponieważ nie wiedziałam jak to zrobić by Ci się podobało. Sztucznych rzęs nie dawałam, bo nie jestem ich zwolenniczką.

Kosmetyki których użyłam:


Ubrania:

przed:
po:
Przed: Jak na taki styl bardzo fajnie. Czasami widzę jak dziewczyny się ubierają, chcąc w ten sposób uzyskać to co ty, więc GRATULACJĘ! Nie wiem czy te uszy tu pasują, ale co tam ;). Nie wiem czy uzyskam coś podobnego do tego stylu, ale spróbuję.

Po: Śmiech na sali! Starałam się coś uzyskać fajnego, ale nic mi do głowy nie przychodziło. Bardzo fajne spodnie szczególnie dlatego, że są fioletowe (mój ulubiony kolor). Ta czacha mi się podoba i dlatego umieściłam ją na spodniach. Utrzymałam wszystko w pasujących do siebie kolorach. Czekam na Twoją recenzję.

Ubrania których użyłam:





Rady:
Staraj się nie dodawać tych soczewek i sztucznych rzęs, wyglądają sztucznie.- natusia2000t.
Podoba mi się w jaki sposób złączyłaś te spodnie, może teraz spróbuj połączyć bluzki?- chmurka_burzowa.
Następnym razem nie dodawaj rzeczy, które do siebie nie pasują- SuperSuperMajka

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz