czwartek, 24 listopada 2011

Metamorfoza madziunia1001!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę madziunia1001! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: Denerwuje mnie to, że dziewczyny ukrywają pod włosami, okularami takie piękne oczy! No jak tak można! Ogólnie jest Ok, ale te brwi mi tu nie pasują. W ogóle brwi nie mają takiego samego koloru co włosy przez co wyglądają dziwnie.

Po: Mam nadzieję, że masz tą fryzurę :). Bardzo Ci w niej ładnie. Dałam dwa cienie i puder. Szminki i błyszczyka nie użyłam. Zmieniłam Ci kolor fryzurki na ciemniejszy by nie ,,gryzły się" z brwiami. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :).

Kosmetyki których użyłam:




Ubrania: 


przed:
po:
Przed: Wieje wielką nudą! Koszulka, dżinsy, kurtka i buty. Nic poza tym nawet zwykłej bransoletki :(. I do tego tak szaro. A buty nie pasują kolorystycznie do kurtki. No to tyle na ten temat.

Po: Kompletnie inaczej! Postawiłam na czerwień i kwiaty. Możesz dodać rajstopy, ale mi się tak podoba :). Te bolerko jest śliczne, więc nie mogłam go nie użyć. Nie tworzyłam warstwowej stylizacji, bo jest to sukienka, a ja sukienek nie chcę krzywdzić (xD). Ta fryzura tu nie pasuję, ale ten warkocz na pewno będzie. Mam nadzieję, że się podoba- POZDRAWIAM!

Ubrania których użyłam:







Rady:
Tak szaro... ożyw te ubrania, bo masz na prawdę ładną lalkę- SuperSuperMajka.
Nie zakrywaj się (mam nadzieję że wiesz o co chodzi)- natusia2000t.
Masz mnóstwo fajnych ubrań, staraj się je łączyć- chmurka_burzowa.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz