środa, 30 listopada 2011

Metamorfoza LadyGagaRomac!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę LadyGagaRomac! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:
po:
Przed: no nie jest taka wielka tragedia. Po pierwsze ten odcień skóry jest za ciemny! Zmień na jaśniejszy! W salonie piękności- ciało, masz suwak do ustalania odcienia skóry, zrób sobie tak! Brwi nie pasują do koloru włosów. Fryzura nie cieszy, ale dobrze, że jest dopasowana do kształtu twarzy :). Szkoda, że nie masz kosmetyków.


Po: dałam Ci tą fryzurkę, bo nawet ładnie w niej wyglądasz. Jak zmienisz odcień skóry na jaśniejszy to kolor fryzu nie będzie się zlewał z karnacją! Jak już pisałam: szkoda, że nie masz kosmetyków. Znaczy masz, jeden, ale tą wściekle czerwoną szminkę nie mogłam użyć! Zmień brwi i będzie dobrze!

Nie użyłam kosmetyków.



Ubrania:
przed:
po:
 Przed: nie dobrze. Najgorsze jest to, że żaden ciuch nie pasuję do drugiego! Szpilki do luzackiego stylu? Zły pomysł! Dodatkowe krzywo nałożone! Nie będę się rozpisywać, bo nie ma nad czym!

Po: masz strasznie mało ciuchów! Wykombinowałam coś takiego. Nie robiłam wielowarstwowej stylizacji, bo przy tak małej ilości ciuchów brzydko by to wyglądało! Dałam te szpilki bo nie miałam innego wyboru! Dokup sobie jakieś fajne buty i bluzki! Naprawdę Ci się przydadzą! Pozdrawiam!

Ubrania których użyłam:






Rady:
Zmień kolor brwi, albo w ogóle całe brwi- chmurka_burzowa.
Kup ciuchy, bo masz ich mało- SuperSuperMajka.
Jeśli chcesz być bardziej oryginalna to kup sobie kosmetyki, będziesz mogła wyrazić siebie- natusia2000t.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz