poniedziałek, 21 listopada 2011

Metamorfoza Nanaaa!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Nanaaa! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed
po
 Przed: Jest dobrze! Makijaż przyciąga uwagę, ale jak dla mnie jest za dużo kolorów. Części twarzy są przepiękne, ale włosy mi tutaj nie pasują. Wydaję mi się że makijaż nie pasuje do stroju, to taki mały szczegół!

Po: Najpierw zwrócę uwagę na makijaż. Spojrzenie Twojej lalki hipnotyzuje, przynajmniej mnie! Włosy zmieniłam na dłuższe, ale zdaje sobie sprawę, że nie będzie możliwości nakładania naszyjników pod włosami :/. Uważaj na ten szczegół! Kolor fryzurki zmieniłam na ciemniejszy.

Kosmetyki których użyłam:




Ubrania:

przed
  
po:
Przed: No nie! Ubrałaś się jak na pogrzeb babci Lusi! Makijaż w ogóle nie pasuje do stroju. Dziwi mnie to, że na Twoim blogu z metkami świetnie kombinujesz z ciuchami, a tu! No nic się nie dzieje!

Po: Efekt taki sobie- przyznaje! Masz trochę ciuchów i tych fajnych, i tych trochę mniej. Buty nie psują, ale nie mogłam postawić na szpilki. Wyszło mi trochę luzacko, ale co tam :). Tę wersję ,,na pogrzeb babci Lusi" rozjaśniłam białą i niebieską bluzką!

Ciuchy których użyłam:

Rady:
Staraj się żeby Make-up pasował do stroju- chmurka_burzowa.
Masz fajne ciuchy- pokombinuj- SuperSuperMajka.
Dodawaj jakieś fajne dodatki, żeby nie było pusto- natusia2000t.

natusia2000t

1 komentarz: