środa, 16 listopada 2011

Metamorfoza ClawdeenciaWolf!

Oto metka ClawdeenciWolf!

Twarz:
Przed
 Po

Przed: Całkiem nieźle!!! Ale i tak trzeba zmienić kilka rzeczy. Np: Fryz NIE pasuje do oczek, albo pomiędzy twarzą a włosami jest dziura.

Po: Zmieniłam ci wryz i kolor włosów. Oczy zmieniłam, a kokardkę ściągnęłam. Wegług mnie tak wyglądasz lepiej!!!!!

Foto kosmetyków

Ciuchy:

 Przed
 Po
Przed: Po pierwsze TEN SZALIK NACHODZI NA WŁOSY!!! Poza tym nawet nawet.

Po: Starałam się żeby ten "elegancki" styl nadal pozostał. Masz BARDZO MAŁO CIUCHÓW!!!! Dodałam pasek i dałam te boskie getry. Mam nadzieję że ci się podoba :).

Foto ciuchów które użyłam:

Rady:
Kup sobie więcej ciuchów-chmurka_burzowa
Staraj się ubierać ciuchy równo-natusia2000t
Kombinuj-SuperSuperMajka


SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz