czwartek, 24 listopada 2011

Metamorfoza danielkamiss !

Dziś przedstawiam wam metamorfozę danielkamiss! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: ta sztuczność jest ani troszkę niepotrzebna !! Przecież można świetnie wyglądać bez sztucznych rzęs.  nie powinnaś się zasłaniać tylko pokaż swe piękno !! unikaj zasłon typu sztuczne rzęsy, bądź wyjątkowa, bądź sobą !!

Po: postawiłam na naturalność !! Bosko Ci w tych włosach i w takim kolorku!! nie chciałam jednak rezygnować ze stylu który starasz się pokazać więc twarz masz rockową! szminka jasna bo to nie ją ma być widać na kilometr !białe cienie są delikatne i podkreślają twój styl, przy czym korzystnie łączą się z resztą . Wyszło boskie pomieszanie z poplątaniem stylu rockowego i naturalnej łagodności! I tak ma być ! moją rada byłoby zmienić usta bo są troszkę dziwne :( ale ich zaleta jest to, że nie są popularne więc wybierając je pokazujesz swoją oryginalność :)

Kosmetyki których użyłam :



Ubrania :
przed:
po:


Przed: Kompletne pomieszanie z poplątaniem!! wyglądasz jak mała panterka ! ja nie mam takiego stylu , ale szanuje twój! Chcesz być panterą, być oryginalna!! to bądź ale może użyj tylko bluzki i legginsów w panterkę :) wtedy pokażesz że lubisz ten wzór ale nie będzie go za dużo  !! bo co za dużo to niezdrowo :) pamiętaj o tym

Po: nie chciałaś nigdy zostać rockmanką ?? nie? to szkoda tak? To super bo wyglądasz bosko w takich ciuchach!! Pokazałam ci że się da!! Można wyglądać oryginalnie bosko i po swojemu :)

ubrania których użyłam:




Nasze rady:

Świetnie że jesteś oryginalna, byle tak dalej – chmurka_burzowa.
Chcesz wyglądać dziko?? To wyglądaj, ale tylko dosłownie bo pycie pantera to dziwny pomysł -  SuperSuperMajka.
Nie bądź sztuczna !! wyglądasz pięknie bez tych wszystkich plastikowych rzęs itd. – natusia2000t.

                                                                                                                     chmurka_burzowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz