niedziela, 27 listopada 2011

Metamorfoza FlowerGirl0352!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę FlowerGirl0352! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: bardzo ładnie! Ślicznie zrobiony makijaż. Starannie nałożony puder i cienie! Masz bardzo ładną twarz i jej części. Jedynie do czego mogę się przyczepić to brwi. Mianowicie nie są takiego samego koloru co włosy. Ale nie jest to zauważalne, tak bardzo. Gorzej by było gdybyś miała je czarne!

Po: nie zmieniałam fryzurki, bo bardzo dobrze do ciebie pasuje! Jedynie zmieniłam jej kolor żeby pasował do brwi. Makijaż zrobiłam bardzo delikatny i naturalny. Nałożyłam po jednej warstwie dwóch pudrów. Nie miałaś brązowych cieni (a bardzo by się przydały), więc dałam żółte. No i żeby tak dalej bo naprawdę masz ładną lalkę.

Kosmetyki których użyłam:




Ubrania:
przed:
po:
Przed: bardzo ładnie. Jednak ta torba jest za wielka! Pierwsze co rzuca się w oczy to ta torba. A tu nie o to chodzi. Wolę gdy większą uwagę przykuwa stylizacja. A tu takie bum i pojawia się ta torba! Dobrze dobrałaś kolory. Tylko brakuje mi tu łączeń, a masz BARDZO dużo ubrań!

Po: ja postawiłam na brąz. Masz cudne ciuszki z tego koloru. Połączyłam dwie kurtki, które bardzo ładnie się z sobą komponują. Te buty są śliczne, więc nie mogłam ich nie użyć! Teraz wiesz dlaczego brakowało mi brązowych cieni do powiek! No to tyle, mam nadzieje że się podoba! POZDRAWIAM!

Ubrania które użyłam:




Rady:
Kup sobie brązowe cienie, bo masz dużo w tym kolorze ubrań- SupeSuperMajka.
Staraj się by brwi pasowały do włosów- natusia2000t.
Łącz ciuchy- chmurka_burzowa.
natusia2000t

1 komentarz:

  1. Beznadziejny blog , beznadziejne rady , a no i wy jesteście beznadziejneee ^^
    Robicie strasznie denne metamorfozy .
    A tak ogólnie to po cholere robicie metki , skoro same się ubrać nie umiecie?!
    BEZNADZIEJAAA!

    OdpowiedzUsuń