wtorek, 15 listopada 2011

Metamorfoza CurlyHair2!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę CurlyHair2! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:

przed:
po
 Przed: jest dobrze, ale i tak nie najlepiej. Mogłaś/eś zmienić kolor brwi, żeby pasował do włosów. Nie wiem czy czarny kolor włosów Ci pasuje. Usta nie są popularne- i dobrze! W końcu nie każy musi wyglądać tak samo!

Po: po pierwsze zmieniłam kolor włosów, żeby pasowały do brwi! Ogólnie skróciłam ci włosy, myślę że wyglądają lepiej! Nałożyłam jedną warstwę pudru i pomalowałam Ci powieki na biało. No i jak Ci się podoba?

Jakich kosmetyków użyłam:
 Ubrania: 

przed:
po:
 Przed: dużo rzeczy do siebie nie pasuję. Buty szczególnie! Tatuaże zachodzą na bluzkę (chyba że tak miało być) i nie pasują do różu. Masz w tej stylizacji pomieszane itd.  

Po: Stawiłam na czarno-biały! Masz bardzo mało ciuchów, szczególnie bluzek! Butów tak samo, więc dałam te ,,biurowe"! Dałam dwie spódnice, kurtkę i pasek, który dopełnia strój! Mam nadzieję że się podoba! 

Ubrania których użyłam:

Rady:
Kup więcej ciuchów, bo się przydają ;)- natusia2000t.
Staraj się żeby części stroju do siebie pasowały- SuperSuperMajka.
Bardzo ładnie Ci w stonowanych kolorach, więc staraj się w takich stylizować- chmurka_burzowa. 
  
natusia2000t
             

1 komentarz:

  1. ładnie natalko to ja kaja zapraszam na mój blog www.kajutek-life.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń