środa, 23 listopada 2011

Metusia asiulkalove31

...

Twarz: 
                                                                              Przed
                                                                                 Po
Przed: Nawet, nawet/ Kolor włosów nie pasuje do reszty!!! Cienie za mocne. Oczy sprawiają wrażenie jakbyś szła na...!!! Mi się nie podoba i mówię to w pros. No ale nie każdy ma taki sam gust jak ja!!!

Po: Zmieniłam Cię na taką bardziej "DELIKATNĄ". Z kosmetyków użyłam tylko tusz, bo sam
Twój wygląd daje to, że nie trzeba ich używać. Fryzurkę zmieniłam na bardziej orginalną, a kolor brązowy
podkreśla całość. Myślę że Ci się spodoba.

                              Nie robiłam foto kosmetyków, bo użyłam tylko tusz.


Ciuchy:

 
Przed
                                                                               Po
Przed: Fuj Fuj Fuj i jeszcze raz Fuj!!!!!! Co to za strój?? Jeśli chciałaś mieć widoczną dla wszystkich koszulkę POLSKI trzeba była wsadzić coś pod spód"!!! Widzę, że nie wypracowałaś jeszcze własnego stylu. Czas Cię goni!!! Pospiesz się!!! (nie komentuję spodni i butów :/)

Po: Masz wiele ciuchów, ale nie pasują do siebie. No niestety takie życie :). Ale  myślę że to co stworzyłam będzie Ci pasować. Dałam żółtą bluzkę pod mundurek. Nic innego nie wymyśliłam :) Naszyjnik i czapka podkreśla całość.

                                                              Foto Ciuchów

Rady:
-kup ciuchy-natusia2000t
-kombinuj-chmurka_burzowa
-miej swój styl-SuperSuperMajka
                                      
                                                                                                                       SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz