sobota, 26 listopada 2011

Metamorfoza 12sweetgirl34!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę 12sweetgirl34! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:
po:
Przed: Mam takie pytanie. Dlaczego nie używasz kosmetyków? Masz ich całkiem sporo, pracy w makijaż nie widzę żadnej! Brwi nie pasują w ogóle. Fryzura nie jest na twój kształt twarzy. No i jeszcze jedno! Gdy masz brwi nisko to wydajesz się być groźna! A gdy je trochę uniesiesz wcale taka nie będziesz!

Po: po pierwsze pomalowałam Cię! Nie lubię kosmetyków LUXE! Więc zamiast tak drogiego kosmetyku mogłaś sobie kupić inne cienie za mniejsze ceny! Wyjątkowo użyłam tego kosmetyku ponieważ nie było innych cieni pasujących do stroju :). Zmieniłam fryzurę na bardziej pasującą do Ciebie.

Kosmetyki których użyłam:






Ubrania:

przed:
po:
Przed: Aaaaaaa! Tak zwyczajnie! Ubrałabym się tak do szkoły, ale na stardoll trzeba kombinować z ciuchami! Bo wiadomo że w realu nie będziemy pchać pod ubrania nie wiadomo ile bluzek, ale to nie jest świat rzeczywisty! Nie będę się rozpisywać.

Po: No jest lepiej! Masz bardzo mało ciuchów, ale nie byle jakich! Ubrałam sukienkę, a na nią bluzkę! Pasek dopełnia wszystko. Masz kombinacje i fajnie! Buty mi coś nie grają, ale nie miałam innego wyboru! Mam nadzieję ze się podoba- POZDRAWIAM!

Ubrania których użyłam:








Rady:
Rób makijaż, bo masz dużo kosmetyków- SuperSuperMajka.
Pokombinuj, w takich zwyczajnych stylizacjach nigdzie nie zajdziesz- natusia2000t.
Zmień brwi na łagodniejsze- chmurka_burzowa.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz