niedziela, 20 listopada 2011

Metamorfoza Majka994!

Oto mecia Majki994.

Twarz:
                                                                               Przed
                                                                              Po

Przed: No, no!!! Masz fajny styl, ale wyszłaś jakaś blada. Staraj się żeby twój styl mówił innym "Patrzcie to Majka994" Dawaj bardziej wyraziste kosmetyki! Błyszczyk też nie zaszkodzi!


Po: Zmieniłam Ci fryzurkę i kolor włosów na jaśniejszy.Dodałam cienie do powiek (niebieskie). Myślę, że taki wygląd jak ty po metce będzie chcieć każdy!!!

                                                                     Foto Kosmetyków


Ciuchy:
                                                                            Przed
                                                                            Po

Przed: Ta kurtka NIE pasuje do reszty! Poza tym mam tylko jedną uwagę. Ciuchy wystają spod płaszcza. Wiem, że starasz się być orginalna, ale nie przesadzaj z tym. Dałaś pod spód tyle ciuchów, że...

Po: Teraz wyglądasz SUPER!!! Ściągnęłam te wszystkie bluzki (było ich chyba 5) i DODAŁAM TA BOSKIE: spodenki, koszulkę, kurtkę i buty. Ten pasek podkreśla całość. Wyglądasz bosko!!!

                                                                Foto CIUCHÓW

Rady:
Masz super gust, ale dajesz za dużo rzeczy-natusia2000t
Staraj się by ciuchy nie wystawały tam gdzie nie powinny-chmurka_burzowa
Czemu zasłaniasz oczy skoro są takie ładne-SuperSuperMajka


SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz