piątek, 25 listopada 2011

Metamorfoza bella1245vip

Dziś przedstawię wam metamorfozę belli1245vip. Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:

                                                                            Przed

                                                                              Po

Przed: Widzę, że byłaś SS!!! Ale ten makijaż jest okropny!!! Jak możesz malować oczy powyżej brwi? Ten kucyk jest fajny, ale tobie nie pasuje. Okulary też tak sobie.

Po: Zmieniłam cię na bardziej delikatną. Nie masz KOSMETYKÓW!!! :( Ale ;) postarałam się zrobić to jak najlepiej. Postaraj się aby wszystko ze sobą grało. Radzę ZMIENIĆ brwi ;).

                                                       Nie użyłam kosmetyków!!!!!

Ciuchy:

                                                                               Przed
                                                                               Po


Przed: MASAKRA!!! Tak prosto!!! No koment!!! Nie ma sensu się rozpisywać.

Po: MASZ STRASZNIE MAŁO CIUCHÓW!!!!!!!!! Udało mi się tylko to zrobić. Nie jestem w 100% zachwycona z efektu. Zrobiłąm Cię na elegancko. Nic innego się nie dało!!! ;(


                                                        FOFKA CIUCHÓW






Rady:
-Kup więcej ciuchów-natusia2000t
-Staraj się robić dokładniejszy makijaż-chmurka_burzowa
-Nie dodawaj na siłę dodatków-SuperSuperMajka

                                                                                                             SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz