piątek, 2 grudnia 2011

Metamorfoza werroo

Dziś przedstawiam wam metkę werroo ! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe. Zgłaszajcie się do księgi gośći ( przypominam o ofercie świątecznej!! jeśli nie wiesz o co chodzi zobacz post " Święta, Święta ! ")

Twarz:
Przed:

Po:




Przed: No, no ! Całkiem ładnie!! Ładna fryzurka itd. tylko nie rozumiem jednego ... dlaczego w apartamencie przypinasz sobie końskie włosy ??!! Wiem że to ładnie wygląda ale żeby miało efekt to trzeba zamaskować te grzywy ! U ciebie wyraźnie odstają !! ( napisze więcej na ten temat i Ci jakoś doradzę jak będę opisywać ciuchy ) Kosmetyki też nieźle. Ogólnie bardzo delikatnie. I dobrze. radzę tylko zmienić usta (trochę tu nie pasują - może nałóż szminkę ?? :* )

Po: Zauważyłam tylko że ładnie ci w długich włosach takich jak te. Może wykorzystaj tą radę zamiast dodawać dodatki do włosów w apartamencie ( znów chodzi o końskie grzywy ). Ten kolor wniósł tu trochę radości ( bo na ogół masz minę jakby ci zabrali kieszonkowe na rok !! ). Kwiaty dają blask i rzucają się w oczy. Teraz jest dobrze, ale wcześniej też nie było źle :).


Kosmetyki których użyłam :

 Kosmetyki: Tylko tusz i kredka bo nic więcej nie trzeba - nie można przesadzać z makijażem. Radzę kupić jakiś inny cień do powiek ( proponuje biały - uniwersalny i praktyczny ) oraz wnieść tu jakąś delikatną szminkę ( możę tak cielista?? - nie rzuca się w oczy na kilometr ale podkreśla usta :* ) ewentualnie kup błyszczyk ale nie musisz bo wiem że za nim nie przepadasz :/ bez niego też da się żyć :)




Ubrania:

przed: ( sory że nie na białym tle ale zapomniałam)
po:




Przed: Ładnie i zgodnie z najnowszymi trendami. Powiem szczerze że mnie zaskoczyłaś bo przypatrywałam Ci się i co do ciuchów to ani ubieranie się jak na pogrzeb i zasłanianie oczu ani mienie androida na smyczy zrobionej z końskich lejców (w oba te sposoby się kiedyś ubrałaś ) to nie są za dobre pomysły.Obiecałam że wrócę do sprawy końskich grzyw. No więc kiedy zobaczymy twoją medoll od razu widzimy coś co odstaje z twojej głowy na odległość paru centymetrów na wysokości czoła. Chcemy ściągnąć to z ciebie i klikamy ale gdy tylko tak zrobimy to ukazują się nam... końskie grzywy z suiteshop. Owszem to oryginalny i fajny pomysł na mienie ponadczasowej fryzury szczególnie że Ci z nimi ładnie, ale staraj się je porządnie zamaskować np. zakładając coś na głowę :) (może być kapelusz)

Po: To piękne bolerko woła: " ubierz mnie, ubierz mnie!! jestem śliczne !!  jestem boskie!! " Radzę Ci go posłuchać bo błyszczysz w nim moja droga!! Pozbyłam się końskich grzyw bo sprawę zamaskowania ich wolałam zostawić tobie ( każdy ma swój styl i np. ja wolałabym kapelusz a ty jakąś czapkę ) ale nie rezygnuj z kombinowania!! Bluzka i spódnica dopełniają się tworząc sukienkę i zarazem są swoimi przeciwieństwami - spódnica w mocne kwiaty i stonowana czarna koszulka !! Buty są tylko ładnym uzupełnieniem, które dodatkowo podkreśla kolorystykę. Jeśli masz to bolerko na sobie to nie potrzebujesz błyskotek ( dodatków) bo sama błyszczysz jak wschodząca gwiazda :)

Ubrania których użyłam :
                      
Ubrania: Masz dużo ciuchów ale te mi się rzuciły w oczy. Korzystaj z bolerka bo jest ładne. Postawiłam na czerwony bo jest ostry jak twój charakterek ( to ma być komplement :* ). Jest zima, a to znaczy, że moda ma coraz większe zapotrzebowanie na świeże ubrania bo trzeba jakoś rozjaśnić tą słotę i szarugę za oknem nieprawdaż ?? ( To pytanie retoryczne- oczywiście że trzeba myśleć już o wiośnie bo inaczej poczujesz się w te zimowe dni jakby cię TIR przejechał!! )

Nasze rady :                                                        

Poczuj wiosnę w swym ubiorze !! - chmurka_burzowa
Maskuj to, co powinno być twoim sekretem :* (mam nadzieję że wiesz o co mi chodzi ) - natusia2000t
Zastosuj się choć trochę do rad chmurki i tak trzymaj bo jest super ! - supersupermajka

P.S.- Jeżeli czegoś nie rozumiesz lub chcesz zapytać to pisz do mojej kg :)

                                                                              MAM NADZIEJĘ ŻE CI POMOGŁAM   :*
                                                                                 chmurka_burzowa                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz