niedziela, 1 stycznia 2012

Druga metamorfoza _Jagna_!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę _Jagna_! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości! Jest to jej już druga metamorfoza na naszym blogu :).

Twarz:
przed:

po:
Przed: jest lepiej niż przedtem, ale mi i tak się nie podoba. Po pierwsze: ten pieprzyk umieszcza się pod okiem lub ustami a nie pod brwią. Przypominasz mi teraz moją babcię! Po drugie: brwi są za wysoko! Po trzecie: usta i włosy nie są ładne :/. Plusem jest karnacja, ale szczerze mówiąc mogła być lepsza.

Po: pierwsze co zrobiłam to zmieniłam położenie części twarzy. Chciałam by twarz była bardziej podłużna. Potem zmieniłam fryzurkę na taki jakby kucyk z boku :). Jakbyś miała kosmetyki to byłoby o wiele lepiej, no ale ty ich nie masz. Usta też bym radziła zmienić :).

Nie użyłam kosmetyków!

Fashion:
przed:

po:
Przed: wieje nudą... Połowa dziewczyn na stardoll się tak ubiera! Do tego krzywo nałożone spodnie :/. Ale przynajmniej jest bransoletka :).

Po: Twoje ubrania nadają się tylko do stylu rock-owego :). Musisz kupić sobie spodnie, bo te które masz nie nadają się do użytku (nie da się ich nakładać). Nie znam się na tym stylu, bo nigdy się tak nie ubierałam, więc zbytnio nie wiem jak to opisać. Muszę przyznać, że mam wybuchy śmiechu gdy na to patrzę ;).

Ubrania których użyłam:





Rady:
Kup sobie spodnie- chmurka_burzowa.
Nie postarzaj się tym pieprzykiem- natusia2000t.
Kup więcej ciuchów- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz