wtorek, 31 stycznia 2012

Poradnik "Wyglądać jak..."

Uwaga! Przykro mi to mówić ale mój poradnik dobiegł końca (Zabawa w detektywa). Nie mam pomysłu na stylizacje. Ale zamiast tego będzie zupełnie coś innego. Będę pokazywać wam stylizacje gwiazd np. Selena Gomez (Dzisiaj będzie). No to przechodzę do poradnika. A i jeszcze nie podaje konkretnego dnia kiedy będę go wykonywać.

Zdjęcie gwiazdy:
Twarz:
 Tylko to pasowało. Jest w miarę podobna. Uśmiech ma taki jak ona.

Ciuchy:
Starałam się zrobić żeby było jak najbardziej podobnie. No i nawet wyszło.
Ceny:
-Teal Scales Jacket-15sd
-Tennis Shoes-40sm
-Rosso Girls Tee-8sd
-Denim Shorts-40sd

No mam nadzieje że się na mnie nie wściekliście. ;) Za utrudnienia przepraszam. Jak chcesz mi coś powiedzieć napisz w komciach. 


SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz