piątek, 6 stycznia 2012

Metamorfoza Karolina016!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Karolina016! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: bardzo mi się podoba! Do tego ten makijaż! Normalnie raj! Jedyne co mogłabyś zmienić to nos. Nie podoba mi się, ale i tak jest super!

Po: przez ten nos wyszła mi trochę taka jędza ;). Oczywiście makijażem Ci nie dorównuję. Postanowiła nie używać tuszu do rzęs, bo psułby efekt! Jeszcze zmieniłam fryzurkę :). Moja ulubiona dla NSS :).


Kosmetyki których użyłam:





Fashion:
przed:

po:
Przed: ślicznie! Wszystko dobrze dobrane kolorystycznie, a ta bluzka ożywia stylizacje! Płaszczyk przecudny! Tak samo jak berecik i torebka! I tym razem nie zdołam wymyślić lepszej stylizacji ;p.

Po: nie podoba mi się. Chciałam żeby wyszło coś weselszego, ale efekt końcowy mnie nie zadowolił :/. Aha i jeszcze nie mogłam dobrać butów. Masz fajną szafę, ale nie miałam jakoś weny :). Może chociaż trochę Ci się spodoba.

Ubrania których użyłam:





Rad nie ma, bo jesteś tak jakby idealna! Nie potrzebowałaś metamorfozy. To na tyle :). Pozdrawiam!
natusia2000t

1 komentarz:

  1. Dziękuję za tak miłą opinię :).Makijaż po bardzo mi się podoba,na początku myślałam,że nie użyłaś tylko trzech kosmetyków.Strój po jest naprawdę wesolutki,ja ciągle tworzę jakieś szare,bezbarwne stylizacje.Bardzo dziękuję za metamorfozę i czas włożony w nią :).

    OdpowiedzUsuń