sobota, 7 stycznia 2012

Poradnik makijażowy cz. 5!

Hej! Szczerzę mówiąc nic mi się nie chce robić, więc makijażu też mi się nie chciało ;). Mam wielkiego lenia! Pokarzę Wam makijaż który gości teraz na mojej lalce :). No to zaczynamy!

Krok pierwszy:
Tuszujemy oczy pogrubiającą mascarą (jak chcecie może być i wydłużająca) i podkreślamy białym Eyelinerem. 

Krok drugi:
Malujemy niebieskim cieniem tak jak na obrazku.

Krok trzeci:
Najpierw białym cieniem malujemy tuż ponad rzęsami, następnie nakładamy fioletowy cień tak jak na obrazku.

Krok czwarty:
Niebieską kredką podkreślamy oczy.

Kosmetyki których użyłam:
Wszystko jest ze sklepu DOT!

Jeszcze makijażyk:
A taki jakiś :). Nie jest wykonany na moją MeDoll!


PS: zmieniłam oczy! Teraz na nich będę prowadzić moje szalone eksperymenty! Łatwiej się na nich maluje i mi jest wygodniej :). Mam nadzieję, że nie zrobi to Wam większe różnicy :).

Natuś (natusia2000t)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz