poniedziałek, 16 stycznia 2012

Metamorfoza TrendyGwiazdka!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę TrendyGwiazdka! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: wszystko takie kiczowate! Różowe włosy, różowe usta, źle pomalowane oczy... To wszystko przedstawia zwykłą plastikową lalę! Fryzura jest Ok, pasuje do Ciebie, ale jest za nisko!

Po: nadal jest kicz. Może to przez te usta lub brwi? Nie jestem z tego zadowolona :/. Zmieniłam włosy i ich kolor na brązowy, tak by pasował do brwi. Co do kosmetyków użyłam tylko Eyelinera i tuszu, bo nie miałaś fajnych cieni do powiek. No to na tyle.

Użyłam tylko Eyelinera i tuszu do rzęs!

Fashion:
przed:

po:
Przed: zastanawiam się nad jednym... Po co Ci tyle dodatków?! Dobra, rozumiem torebka czy coś. Ale chusta na włosach? Róża w ręce?! I ta opaska na włosach?! To wszystko jest nie potrzebne! Co do sukienki to nie podoba mi się. Ale każdy ma swój gust.

Po: nic nie mogłam zdziałać! Masz same sukienki! Ja połączyłam dwie sukienki, dwie pary butów i dołożyłam futerko! Na prawdę z Twoją szafą trudno było coś stworzyć...

Ubrania których użyłam:



Rady:
Nie rób z siebie królowej kiczu- chmurka_burzowa!
Kup sobie kilka bluzek i spodni- SuperSuperMajka!
Nie dodawaj tylu dodatków- natusia2000t!
natusia2000t

1 komentarz:

  1. Dzięki za zrobienie metamorfozy!!!!
    Postaram się zakładać na siebie mniej ozdób
    no i kupię jakieś bluzki i spodnie.

    TrendyGwiazdka!!!!

    OdpowiedzUsuń