sobota, 21 stycznia 2012

Metamorfoza merrygame!

Dziś przedstawię wam metamorfozę merrygame.

Twarz:
                                                                           Przed
                                                                               Po

Przed: Powtórka z rozrywki. Możesz mi napisać od ilu starpunktów jest ta fryzurka??? Jest super Tak jak ty. Makijaż Boski. Same nie zrobiłabym lepszego. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kolor twoich włosów. Nie naturalny.

Po: Fryzurkę zostawiłam. Jest za ładna. Zmieniłam kolor włosów na bardziej naturalny. Jest lepiej. A i makijarzu nie robiłam bo sama w sobie jesteś ładna. Dałam tylko Tusz. I kilka cieni.

Fotka kosmetyków




Ciuchy:


                                                                                Przed
                                                                                 Po. 1

                                                                         Po. 2
Przed: Coś mi tu nie gra, ale nie wiem co. Może to coś na ręce? Sama nie wiem. Ale ogólnie daje dobry efekt. Oby tak dalej. P.S. Ten naszyjnik jest SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSuper.

Po. 1: Mi się podoba. Pasuje do Ciebie.Ten sweterek jest boski. A szalik wymiata. Spodnie też fajne.

Po. 2: Też fajnie. Ale zmień kolor włosów.

Foto Ciuchów
Rady:
-Zmień kolor włosów- wszystkie redaktorki

SuperSuperMajka

1 komentarz: