piątek, 20 stycznia 2012

Metamorfoza kocica1321!

Oto metka kocica1321. Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
                                                                             Przed
                                                                              Po
Przed: Rewelka. Bomba. Sweet. Bosko. Oto słowa które pierwsze rzucają mi się na język jak na Ciebie patrze. Masz super Gust. Mam pytanie. Mogłabyś mi napisać od ilu starpunktów jest ta fryzurka??? Strasznie mi się podoba. No ale wracamy do Ciebie. Jedyne dwa szczegóły do których mogę się przyczepić to: Kolor brwi i że jest troszeczkę za blado. Poza tym gicik.

Po: Też Super. Niestety ;p. Nie umiem robić takiego makijażu jak ty. Według mnie jednak ładniej Ci w tym kolorze włosków. No, ale każdy ma swój gust.

Kosmetyki które użyłam
Ciuchy:
                                                                                 Przed
                                                                                Po. 1
                                                                         Po. 2
Przed: No i znowu pokazujesz jaka powinna być każda dziewczyna na stardoll. JESTEŚ IDEALNA. ;). No ciekawe ile jeszcze napiszę komplementów??? Ktoś wie. Ja nie wim, a to przez Ciebie bo jesteś super. IDEAŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁLLLL!!! ;)

Po. 1: Bardziej elegancko. Też ładnie ale nie jak twoja stylizacja. Ta sukienka jest super (zobaczycie jak pokarzę fotkę). Rajtki bombowe. OGÓLNIE SUPER CIUCHY MASZ W TEJ SWOJEJ CHACIE.

Po. 2: Tak bardziej po mojemu. ;) ;) ;). Ta bluzeczka jest SUPER. Bardzo mi się podoba. Nie ma tu kombinacji ale jest FAJOWO. Uwielbiam jak robię metki takim osobom jak ty. JESTEŚ SUPER 5/5.

Foto Ciuchów
Rady:
-zmień to co mówiłam-SuperSuperMajka

SuperSuperMajka

1 komentarz:

  1. Dzięki za metke, i dzięki że przypomniałaś o brwiach :D.

    Metamorfoza bardzo udana, włoski są od 5.500 sp. Dodałam się też do obs ;)

    OdpowiedzUsuń