piątek, 13 stycznia 2012

Druga metamorfoza MagdaHip_Hop!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę MagdaHip_Hop! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości! Jest to jej już druga metamorfoza na naszym blogu :).


Twarz:
przed:

po:
Przed: yyyy.... Nie jest dobrze! Po pierwsze: te oczy, które ma większość użytkowniczek nie ładnie na tobie wyglądają! Po drugie: naszyjnik jest na włosach! Po trzecie: brwi nie są takiego samego koloru co włosy. No i fryzura nie jest zachwycająca! Naprawdę, postaraj się bardziej zadbać o swoją MeDoll! To nie ładnie wygląda!

Po: dopiero teraz zauważyłam, że masz okropny kształt twarzy! Mało fryzur do niego pasuje. Zmieniłam włosy i ich kolor na bardziej pasujący do Ciebie. Pomalowałam oczy czerwonym cienie, Eyelinerem i tuszem do rzęs. Nic wielkiego, bo pola do popisu nie miałam.

Użyłam tylko trzech kosmetyków (patrz wyżej)!

Fashion:
przed:

po:
Przed: nie podoba mi się... Jest za prosto! Bluzka jest krzywo nałożona i jakoś mi nie pasuje do tej skromnej stylizacji. Nie będę się rozpisywać, bo chyba wszystko już wiesz.

Po: ja stworzyłam coś dziwnego. Stylizacja też bardzo prosta, bo nie masz dużej szafy i trudno było coś wybrać. Dałam zwykłą sukienkę, czarne rajstopy, szare buty (takie by pasowały do sukienki) i biały szalik do urozmaicenia. Ogólnie nie ma szału.

Ubrania których użyłam:




Rady:
Zmień kształt twarzy- natusia2000t.
,,Nie stój się jak choinka", bo tu nie o to chodzi- chmurka_burzowa.
powiększ swoją szafę- SuperSuperMajka.

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz