środa, 4 stycznia 2012

Metamorfoza Monster_High241!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Monster_High241! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: nie podoba mi się! Usta, nos i brwi nie pasują do Twojej twarzy! W ogóle kształt Twojej twarzy jest taki... okrągły? No tak- okrągły. Kolor skóry też zmień! Nie będę się rozpisywać!


Po: jak już mówiłam nie podoba mi się Twój kształt twarzy. Prawie każda fryzura nie pasowała do Twojej twarzy. No, ale znalazła się taka, która pasuje praktycznie do wszystkiego. Jeszcze taka mała rada: zmień brwi, usta, nos i kształt twarzy.


Nie użyłam kosmetyków!

Fashion:
przed:

po: 


Przed: nie jest tak najgorzej. Raczej tak przeciętnie. Oczywiście te spodnie (których nie cierpię) muszą wystawać poza bluzkę... Szpilki krzywo nałożone. Jedyne co mi się podoba to kurtka i bransoletka (która nie pasuje do tego stroju).

Po: mi się nie podoba :/. Uważam, że stać mnie na więcej, no ale jak wyszło, tak wyszło. Wiem, że trampki nie pasują, ale nie mogłam dać szpilek... A czego użyłam? Dżinsowej kurtki, szortów i bluzki :). 

Ubrania których użyłam:





Rady:
Zmień, to co Ci kazałam- natusia2000t.
I jeszcze nie zapomnij o kolorze skóry- chmurka_burzowa i SuperSuperMajka!

natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz