piątek, 6 stycznia 2012

Modogamia z chmurką_burzową !!

Witam! jestem chmurka_burzowa. dziś  pokażę wam mój poradnik :) dowiecie się jakie fajne ciuchy do poszczególnych styli wyhaczyłam zobaczycie parę  stylizacji "kciuki w górę", "kciuki w dół"  i stylizację ze sklepu tygodnia ;) mam nadzieję że się spodoba !! w komentarzach do tego postu możecie pisać jakie style chcielibyście zobaczyć w moich poradnikach i poddawać mi sklepy które według was wprowadziły ostatnio najlepszą kolekcję :) no to tyle na początek! liczę na waszą pomoc:) zaczynajmy:


STYLIZACJE " KCIUKI W GÓRĘ " CZYLI STYLE GODNE POCHWAŁY

stylizacja nr. 1 - zima


opis: Obecnie mamy zimę więc uznałam że fajnie będzie pokazać wam stylizację w tej tematyce . jeżeli poszukujecie sklepu, w którym można znależć fajowe ciuszki na ten sezon to odwiedźcie "apres ski" znajdziecie tam dużo futrzastych i narciarsich strojów :) Zima pod względem stylu jest ciężkim orzeszkiem do zgryzienia. trudno jest znależć kurtke która będzie ciepła i modna albo zimowe buty z klasą . ja jednak tego dokonałam :) uwielbiam rzeczy zrobione na drutach i stąd ta sukienka ;) mnie się ogólnie bardzo podoba :) nie ma co pisać bo chyba każdy z was zna temat z którym mierzy się co roku :)

czego użyłam? - cena : 

Trencz : après ski - eton pipeline trenchcoat – 16 sd
Sukienka : après ski - Fair isle knit dress – 14 sd
Legginsy :  après ski - White fair isle leggings – 41 sm
Buty : Sunny bunny kloz - White faux fur heels – 50 sm








stylizacja nr. 2 - na dziewczęco


opis: na pewno każda z was czasem lubi zabawić się stylem i poudawać małą dziewczynkę : taka słodką i delikatną jak karmelek , taka milusińska jak miś pluszowy. właśnie taka na tej stylizacji wg. mnie jest moja dolka. tylko trampki tu nie pasuja ale z różowymi bucikami jest na stardoll tragedia ! szukałam tyle czasu i oprócz tych trampek znalazłam parę jakichś w stylu barbie z kryształkami i w ogóle . dlatego postawiłam na trampki :) mój wniosek : gdyby w takim stroju pomniejszyc moją dolke do rozmiarów małej dziewczynki to szło by sie nią zasłodzić :)


czego użyłam? - cena : 

Sweterek : Killah- bublle gum pink cardi – 18 sd
Bluzka:  preety  in love  ( wersja tajna ) – gorgous sweatshirt – 40 sm
Spódniczka : sunny bunny kloz – dotted floral skirt – 8 sd
Torebka :  evil panda – muffin purse- 30 sm
Buty : fudge – high top sneakers – 40 sm





stylizacja nr. 3 - karnawał 


 opis : nie wiem jak wy , ale ja gdy słyszę słowo karnawał wyobrażam sobie mnóstwo cekinów i brokatu . na stardoll ciężko jest sobie sprawić strój godny karnawału czyli właśnie taki błyszczący. mnie tez się to ledwo udało. na stylizacji jest prawie pusto. nic do siebie nie pasuje. buty nie są za piękne. nie ma nawet torebki ! ogólnie nie mogłam nic wymyślić i gdyby nie to że niedługo teraz karnawał to chyba bym zrezygnowała z umieszczania tego stylu : /

czego użyłam ? - cena :

Sukienka:  voile-golden tube dress – 120 sm
Buty: miss sixty – white ms heels – 16 sd











STYLIZACJA "KCIUKI W DÓŁ" CZYLI STYL Z KATEGORII DZIWNYCH



styl nr. 1 - gothic 

 opis : nie lubie ciemnych kolorów !!! nie lubie kabaretek !!! nie lubię wydziwiania !!! nie lubie czaszek !!!! nie lubie martensów !!! nie lubie kolców !!! nie lubie okularów !!!!  . co chcą niby pokazać ludzie którzy  używaja tego stylu ??? wyróżnic się ?? być oryginalnymi ?? tutaj nie jest tak tragicznie bo nie użyłam okularów takich jak na narty ani żadnych gorsetów czy naszyjników z dziwnymi zawieszkami no i przede wszystkim makijażu ze sztucznymi rzęsami. na stylizacji wszystko współgra więc szczerze to mnie sie nawet podoba :) .  ps.  jeżeli któraś z osób które to czytaja jest gothem to nie chce jej urazić. po prostu nie lubię tego w co się ubieracie a co do pytań które zadałam ( co oni chca pokazać ?? ) to naprawdę się zastanawiam ale tak naprawde nic do was nie mam bo to tylko ubranie a charakter macie taki sam jak wszyscy poza tym to co napisałm odnosi sie głównie do stardoll :)
czego użyłam ?- cena :

Skrzydłą : fallen Angel - fallen Angel wings -  25 sd
Sukienka : fallen angel – idouru dress – 6 sd
Rajstopy : fallen angel- Rose netstockings -  30 sm
Parasol : fallen angel - idouru umbrella – 40 sm
Buty : fallen angel – high heel ankle boots w/ studs – 40 sm


i oto nadchodzi najbardziej oczekiwany moment... 
STYLIZACJA ZE SKLEPU TYGODNIA którym zostaje...VOILE HOLIDAY BOTIQUE !!!


 
opis : sposobała mi się kolekcja tego sklepu :) bardzo ładne maja sukienki :) ta mi się spodobała bo mam słabosć do balowych sukienek a ta z pewnościa taka jest :) torebeczka jako miły dla oka i nadający charakterku dodatek. pod podem są fajne buciki ( zdjęcie pod stylizacją ) no jak dla mnie raj na ziemi :) mnie się bardzo podoba. jeżeli masz tą sukienkę i bierzesz udział w top model gdzi musisz być ubrana na balowo to serdecznie ja polecam. na dodatek jaest w bardzo dziewczęcym ( moim ulubionym ) kolorze :) naprawde sklep jest beściarski . gratuluje adminom pomysłu !! gdy tylko znów kupię ss to na pewno tam zawitam :) mam tylko jedna wątpliwość... dlaczego wystrój sklepu w którym znajdziemy śliczne białe delikatne sukienki jest ciemny i wygląda jak w piwnicy ?? ( chodzi oczywiście o ten sklep ) no cóż to nie istotne :)

czego użyłam ?- cena :
suknia: purple organza structural gown – 19 sd
torebka : black jeweld buckled purse – 55 sm
buty : gold tipped tie stilletoes – 52 sm

+ zdjęcie butków :)
sory że rozmazane :)









                                                                To już wszystko na ten tydzień . Do zobaczenia w piątek !!!

                                                                                    chmurka_burzowa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz