czwartek, 19 stycznia 2012

Metamorfoza Miss_ka!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Miss_ka_! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: Jest ładnie, ale masz źle rozstawione części twarzy! W tych włosach Ci ładnie ,więc wszystko jest Ok :). Jeśli chodzi o makijaż to bardzo mi się podoba :). Aha, podoba mi się jeszcze miejsce gdzie dałaś pieprzyk :).


Po: pierwsze co zrobiłam, to zmieniłam rozstawienie części twarzy :). Uważam, ze teraz jest lepiej jeśli o ten punkt chodzi. Zrobiłam makijaż podobny do Twojego, ponieważ nie masz dużo cieni do powiek. Nie zmieniłam fryzury, ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniej dla NSS :/. Więc zmieniłam tylko jej kolor ;).


Kosmetyki których użyłam:








Fashion:
przed:

po:
Przed: no tu mnie trochę zawiodłaś, bo myślałam, że będzie jakoś bardziej kreatywnie... Jednak coś mi się podoba! Ale nie wiem co! To i tak nie zmienia faktu, ze powinnaś była coś dodać (np. torebkę)!


Po: ja postawiłam na brąz i biel :). Dałam dwie bluzki (jedną brązową a drugą białą) i tą cudną tunikę. Następnie dodałam dodatki, czyli szalik i buty ;). Niestety nie miałam czasu pogrzebać w Twojej szafie, by znaleźć odpowiednią torebkę :(. Ale i tak mi się podoba! Muszę Cię jeszcze pochwalić, ze masz świetny gust! Super ciuchy i dodatki! BRAWO!


Ubrania których użyłam:








Rady:
Kup sobie więcej cieni do powiek- wszystkie gwiazdki!
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz