piątek, 20 stycznia 2012

Trzecia metamorfoza TrendyGwiazdka!

Oto metka TrendyGwiazdka. Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!



Twarz:
                                                                        Przed
                                                                          Po
Przed: Przede wszystkim. "NIE JEST JUŻ, AŻ TAK KICZOWATO" Jak natusia2000t robiła Ci metkę to wyglądałaś jak plastik. A ja plastiku nie znoszę. Fryzurka do Ciebie pasuje ale zmień kolor na taki jak na zdjęciu "po". A i zdejmij te kolczyki. ;) Masz ładny nosek dobrze dobrany.

Po: Jak robiłam Ci metkę Zauważyłam że nie jesteś ss ;(. Nie martw się tym mi się kończy za 2 dni. Musiałam wybrać fryzurkę która do Ciebie pasuje ale nie korzystając z tych dla ss ;(. To było trudne. Szperałam i Szperałam, aż znalazłam tą. Bardzo Ci w niej ładnie, ale zmień usta dla lepszego efektu. Z kosmetyków nic nie zmieniałam, ale jak następnym razem doładujesz ss to kup sobie cienie ;)

Ciuchy:
                                                                             Przed
                                                                               Po
Przed: Ber masakry. Ale i tak nie za dobrze. Po pierwsze. KOLCZYKI NIE PASUJĄ DO OPASKI. Po drugie torebka źle nałożona. Po trzecie Misiu słodki ale nie pasuje do stroju ;(. Po za tymi trzema rzeczami ładnie, ale stać Cię na więcej.

Po: Wyszło mi, Wyszło. Wyglądasz super.Ściągnęłam opaskę i od razu lepiej. Pamiętam że prosiłaś mnie żebym nie robiła metki "sukienkowej". No i proszę. Masz.

Fotka Ciuchów
Rady:
-Kup sobie cienie-natusia2000t
-Nakładaj równo rzeczy- SuperSuperMajka i chmurka_burzowa

SuperSuperMajka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz