sobota, 14 stycznia 2012

Poradnik makijażowy cz. 6!

Dzisiaj się postarałam :). Przynajmniej mam taką nadzieje. Oczywiście musiałam zmienić na chwilę części twarzy, by makijaż był jak najbardziej podobny do oryginału, więc jak widzieliście mnie w innej wersji niż dotychczas, to wtedy robiłam makijaż :). O czym mówię? Po prostu miałam swoją inspiracje :). A oto ona:


No a teraz przechodźmy do poradnika...

Krok pierwszy:
Najpierw tuszujemy rzęsy pogrubiającą Mascarą i możemy od razu też pomalować usta czerwoną szminką. PS: nie zmieniajcie od razu fryzury! Ja musiałam to zrobić ponieważ robiłam makijaż w SP :).
Krok drugi:
Malujemy powieki tak jak na obrazku ciemnoniebieskim cieniem. Następnie nakładamy trzy warstwy czarnego cienia :).
Krok trzeci:
Dokładnie obrysowujemy czarną kredką oczy. PS: jak ktoś umie ładnie nałożyć ciemno czerwony puder na policzki, to niech tak zrobi :). Ja niestety nie umiem tego robić więc nie zrobiłam :).
Kosmetyki:






No szybko się uwinęłam. Dziś nie będzie makijażu do pochwały, ponieważ nie zdążyłam go wykonać. Chyba będzie więcej takich  poradników z inspiracją, więc się szykujcie :).
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz