wtorek, 10 stycznia 2012

Druga metamorfoza kasia81dance!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę kasia81dance! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości! Jest to jej już druga metamorfoza na naszym blogu :).

Twarz:
przed:

po:
Przed: szkoda, że nie masz makijażu! Nie podobają mi się włosy i usta, choć czasami wyglądają super :). Jeśli chodzi o taką ogólną ocenę to nawet fajnie. Tylko ja po prostu wolę gdy jest makijaż.

Po: ja Cię zrobiłam na taką bardziej drapieżną :). Te usta z czerwoną szminką bardzo mi się spodobały! Ten warkocz bardzo do Ciebie pasuje! Nie używałam cienia  z LUXE, bo nie pasowałoby do stroju! No to tyle.

Kosmetyki których użyłam:

Fashion:
przed:

po:
Przed: jest ok, ale bardziej by mi pasowały do tego stroju czerwone/różowe buty :). Dodałabym też jakąś torebkę. No i może rajstopy :).

Po: ta stylizacja mniej mi się podoba niż poprzednie. Wiem, że ten stój jest bardzo podobny do Twojego stroju z innego pokoju! Jednak ja zmieniłam spódnicę na sukienkę i dodałam pasek. Niestety nie znalazłam odpowiedniej torebki.

Ubrania których użyłam:



Rady:
Maluj się- SuperSuperMajka.
Staraj się mieć bardziej urozmaicone stylizacje (dodaj pasek lub torebkę)- chmurka_burzowa i natusia2000t.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz