niedziela, 8 stycznia 2012

Metka zuzalipa1!

Oto metka zuzalipa1. Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
                                                                              Przed
                                                                            po

Przed: Bardzo ładny makijaż. Nie chciałam nic zmieniać ale musiałam bo wyszłabym na lenia. ;) Masz bardzo ładny gust. Wszystko do siebie pasuje.

Po: Też ładnie. Jestem zadowolona z efektu. Bardzo ładnie Ci to wszystko pasuje.

Nie użyłam kosmetyków.

Ciuchy:
                                                                         Przed
                                                                               Po

Przed: Jak powiadają "Śmisznie, ale fajnie". Podoba mi się twój gust, ale sama bym się tak nie ubrała. Buty są super. Żółte!!! Okulary podkreślają całość. Podoba mi się strasznie. Nie rozpisuję się bo jest super.

Po: No widzisz. Użyłam tych butów. Są super super super. Ten szalik też. Sweter bomba. A spodnie są kochane (też je mam i są moimi ulubionymi). Wszystko ze sobą gra. Jak powiadają na Facebooku Lubię to!
;) ;) ;) ;) ;)

Foto Ciuchów:







Rady:
-...-
-...-
-..-
Jak widzisz nie ma bo Nie będziemy Cię zmieniać bo jesteś jedyna w swoim rodzaju.

Pisała SuperSuperMajka

1 komentarz:

  1. Heh ;D Dziękuję Ci Kochana za tyle miłych słów ;D Ja też kooocham te butki ;PP Miłego dnia zyczę ;)

    OdpowiedzUsuń