czwartek, 12 stycznia 2012

Metamorfoza Blanka.Weee!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Blanka.Weee! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: nie wiem co powiedzieć. Mi się w ogóle nie podoba. Makijaż na jedno oko, do tego do samych brwi? Zły pomysł. Wszystkiego jest za dużo! Tęcza, gwiazdki pod ustami, opaska i kolczyki... Naprawdę zmniejszyłabym ilość tych dodatków. No, ale może masz taki styl.

Po: jesteś teraz delikatniejsza. Polubiłam u Ciebie kolor ust :). Bez wątpienia Twoja MeDoll ma coś w sobie. Tylko trzeba to umiejętnie wykorzystać :). Użyłam tylko trzech kosmetyków (tusz do rzęs, eyeliner i czarny cień), bo chciałam żeby makijaż pasował do ubioru. Fryzurę też zmieniłam.

Użyłam tylko Eyelinera, tuszu do rzęs i czarnego cienia!

Fashion:
przed:

po:
Przed: taka pomieszana ta Twoja stylizacja. Średnio mi się podoba... Na pewno wywaliłabym te okulary, torebkę i buty! W ogóle tu nie pasują! Reszta może być :). Podoba mi się jak złączyłaś te dwie pary rajstop i spódnicę  =). Bluzka mi się nie podoba, ale może zostać.

Po: kompletnie nie wiedziałam jak Cię ubrać! Ta stylizacja podoba mi się do pasa w dól. Szczególnie te szelki =). Góra jest średnia, ale to dla tego, że nie mogłam znaleźć czarnej bluzki :/. W ogóle masz mało ubrań w szafie! Jesteś SS, więc idź na zakupy i zaszalej :).

Ubrania których użyłam:




Rady:
Nie dawaj tylu dodatków, bo bez nich ładniej wyglądasz- SuperSuperMajka.
Staraj się aby ciuchy w stylizacji pasowały do innych- chmurka_burzowa.
Pędź na zakupy, bo Twoja szafa nie jest zbyt duża- natusia2000t
natusia2000t

1 komentarz:

  1. Niom, metaka ładna :) Szczególnie ubranie-takie w moim stylu :) Twarz fajna chociaż dodałabym trochę jasnego cienia :)Dzięki
    Blanka.Weee

    OdpowiedzUsuń