niedziela, 25 grudnia 2011

Metamorfoza kasia81dance!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę kasia81dance! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!

Twarz:
przed:

po:
Przed: nie  jest aż tak tragicznie... Ale kilka błędów jest. Po pierwsze te ,,kocie" oczy. Mnie osobiście przerażają. Po drugie: nie maluje się cieniem aż po same brwi! Trochę to dziwnie wygląda. Po trzecie: brwi są stanowczo za wysoko i nie są takiego samego koloru co włosy. Rozumiem, że farbowałaś, ale mogłaś przynajmniej zbliżony kolor dać. Po czwarte: usta za nisko. Po piąte: kolczyki wiszą na włosach. No to wiesz ile jest minusów. Plusów jest trochę mniej... Masz bardzo ładne części twarzy i włosy do Ciebie bardzo pasują.

Po: zmieniłam twoją doll nie do poznania :). Pierwsze co zrobiłam to usunęłam te soczewki i zmyłam makijaż. O dziwo bardzo ładnie bez niego wyglądałaś. Po drugie zmieniłam rozmieszczenie części twarzy. Usta dałam wyżej, a brwi zniżyłam. Zmieniłam fryzurę i jej kolor na taki by pasował do brwi. Pomalowałam Twoją doll kosmetykiem z LUXE, bo tylko taki posiadasz. Na przyszłość kup sobie innej marki kosmetyki, bo są tańsze. No a na koniec pomalowałam usta jasną szminką.

Kosmetyki których użyłam:


Ubranie:
przed:

po 1:

po 2:
Przed: pierwsze co pomyślałam na widok Twojego stroju to: ,,chyba jest dobrze". Ale gdy się lepiej przyjrzałam to czegoś mi tam brakowało... Może rajstop lub torebki. Naprawdę nie wiem. Aha i jeszcze coś: te okulary z tą stylizacją nie zbyt dobrze współgrają... Ale to moje zdanie.

Po 1: masz nawet fajne ciuchy... Pokombinowałam i wyszło mi coś takiego. Uwielbiam fiolet, więc nawet ta stylizacja mim się podoba. Niestety nie masz fajnych torebek z tego koloru, więc żadnej nie dałam. Jeszcze jedno: masz w szafie pełno ,,ciężkich" butów... Czyli takich, które obciążają stylizacje. Kup sobie jakieś zwykłe szpilki czy baleriny.

Po 2: czarno- fioletowa stylizacja. Długo zastanawiałam się czy dać ten pasek... Ale postanowiłam, że jednak zaryzykuje... Bardziej podoba mi się ten strój niż ten pierwszy, a Ty jak myślisz? Chciałam wymyślić trzecią stylizację, ale na luzie. Jadnak nie miałam weny.

Ubrania których użyłam:




Rady:
Nie używaj tych soczewek- SuperSuperMajka.
Kup sobie buty, które nie obciążają stylizacji- natusia2000t.
Kup kosmetyki z tańszej marki i nie maluj cieniem po same brwi- chmurka_burzowa.

Liczę na szczerą opinię- nausia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz