środa, 1 lutego 2012

Metamorfoza Callie_9735!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę Callie_9735! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: oj nie jest dobrze! Po pierwsze: te oczy i sztuczne rzęsy mnie przerażają! Straszysz kobieto! Po drugie: nie maluje się cieniem aż po same brwi, ale fajne jest to, że użyłaś dwóch kolorów :). Po trzecie: między szyją a włosami jest dziura. Po czwarte: kolczyki są na włosach! Po piąte: dlaczego jesteś cała w fiolecie?! Jedyne co mi się tutaj podoba to ta opaska.


Po: jesteś nie do poznania! Zmieniłam włosy i ich kolor, co już dało jakiś tam efekt. Potem Cię pomalowałam i wyszło coś takiego! Jestem zadowolona z metamorfozy! Ale radzę Ci zmienić kolor oczu, bo ten niebieski jest sztuczny!


Kosmetyki których użyłam:






Fashion:
przed:

po:
Przed: jest lepiej niż w makijażu, ale i tak mi się nie podoba. Jest za prosto! Pokombinuj dziewczyno! Przeczepię się jeszcze do tego pingwina: jest naprawdę sweet, ale umieszczanie go w stylizacji nie jest dobrym pomysłem!


Po: no nie jest zachwycająco, ale się starałam. Strój bardziej elegancki. Z Twoją szafą się bardzo trudno pracuje. No, ale wygrzebałam z niej tą śliczną spódnicę! No a potem wyszukałam sukienkę. Nie jest rewelacyjnie, mam tego świadomość.


Ubrania których użyłam:








Rady:
Nie nakładaj na siebie tylu fioletowych rzeczy- natusia2000t!
Pokombinuj z ciuchami- SuperSuperMajka.
Nie umieszczaj zwierzaków  w stylizacjach- chmurka_burzowa.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz