niedziela, 12 lutego 2012

Metamorfoza CurlyHair2!

Dziś przedstawiam wam metamorfozę CurlyHair2! Pamiętajcie że metamorfozy są darmowe, zgłaszajcie się do Księgi Gości!


Twarz:
przed:

po:
Przed: podoba mi się Twoja twarz! Jest bardzo naturalna! Jednak nie podoba mi się nos, makijaż i co najważniejsze BRWI! Po pierwsze są za wysoko. Po drugie: są czarne, a Twoje włosy są koloru blond! Po trzecie: są tak jakby przezroczyste! Masz jeszcze źle rozstawione części twarzy (usta za nisko, a nos za wysoko). Jeśli chodzi o makijaż, to nie podoba mi się w jaki sposób masz pomalowane oczy... Do pudru się nie czepiam, bo sama nierówno nakładam.


Po: ja zrobiłam coś całkowicie odmiennego! Twarz też jest spokojna, ale jak dla mnie bardziej przyciąga wzrok! Makijaż nie jest jakiś skomplikowany: czarny i zielony cień, zielony eyeliner, tusz do rzęs. Dałam także czarną opaskę (?).


Kosmetyki których użyłam:








Fashion:
przed:

po:
Przed: jest prosto... Zbyt prosto... Jednak ta stylizacja mnie przyciąga! Buty tu niezbyt pasują, ja bym dała bardziej w odcieniu czarnym. No, ale ty masz tylko dwie, trzy pary butów. Musisz sobie kupić! Podobają mi się też te spodnie, kiedyś poszukam w SB.


Po: zacznę od tego, że nie masz dużo ciuchów! Było bardzo trudno, ale coś wykombinowałam! Też użyłam tych spodni, bo jak wcześniej wspominałam bardzo mi się podobają! Te buty mi nie pasują, ale innych nie było w szafie. Wyszło jak wyszło, nic nie poradzę.


Ubrania których użyłam:








Rady:
Zmień brwi, tak jak ci mówiłam- natusia2000t.
Kup sobie ciuchy i dodatki- chmurka_burzowa..
Twórz bardziej skomplikowane stylizacje- SuperSuperMajka.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz