sobota, 18 lutego 2012

Poradnik makijażowy cz. 10!

Hej! Z okazji tego, że niedawno były walentynki, postanowiłam zrobić makijaż typowo różowy- czyli tandeta.

Moja inspiracja:
Obrazek z: ibeauty.pl

Krok pierwszy:
Najpierw rysujemy różową kredką górną linię powieki. Następnie liliowym cieniem malujemy nad kredką, tak by powstał delikatne półkole.

Krok drugi:
W połowie fioletowego cienia, nakładamy czerwony (trzy razy lub więcej).
Krok trzeci:
Czerwoną kredką obrysowujemy dolną linię powiek. Następnie górne rzęsy tuszujemy pogrubiającą Mascarą, a dolne wydłużającą. Potem malujemy usta czerwoną szminką.
Krok czwarty:
Teraz dodajemy dodatki. Ja dałam serduszka na powieki i czerwonego kwiatka.
...........................................................................

Jest sam kicz, ale sądzę, że walentynki to też taki "lekko" kiczowaty dzień. Jak jest tandeta to możecie wnioskować, że z makijażu nie jestem zadowolona.

PS: tak nie ma kosmetyków, nie chciało mi się robić.
natusia2000t

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz